Friday, April 8, 2011

Sedih lar..



Selepas semalaman aku x jumpe dgn Comey, baru pagi ni aku nampak dia. Dia dah selamat beranak, aku rasa..sebab badan dia dah nampak kurus, lain dari hari sebelumnya. Aku akan ingat tarikh 7 April ni, sebab aku dah dapat kawan2 baru lagi....tp agak kecewa n sedih skit~

Semalam,[ masa hari Khamis] pagi tu, Nabil buka pintu rumah, nak pergi sekolah macam biasa....dari bilik aku [bilik aku terletak jauh dari pintu utama] aku boleh dengar kucing tu mengiau...kuat sangat [aku tertanya-tanya gak, nape??] tapi, aku buat biasa jew...aku ingatkan bila dah senyap tu sebab Nabil dah bagi makan, rupe nyer Comey bagi hint yang dia dah nak beranak....argh!!! sedihnya..nape lah aku tak perasan [peka]....

Tapi, ibu cakap, cuba cakap2 dgn Comey, mungkin dia boleh faham.....so, aku pon cuba lah, aku harap sangat Comey datang sini lagi dan bawa anak2 dia yang 'extra comey'.....[please...]~

No comments:

Post a Comment