Friday, May 20, 2011

DiALaH sAnG jUaRa!

baru2 ni, telah diadakan Kemahiran Amal Islami peringkat daerah,
seorang pelajar sekolah KAFAi Tmn Sri Indah,
telah berjaya mendapat tempat pertama,
dalam kategori bercerita kisah dari al-quran,
yg bertajuk "wanita unggul bernama maryam",
sekaligus mewakili daerah sabak bernam ke peringkat negeri,
petah berkata-kata, berperwatakan menarik,
dia adalah Che Muhd Daniel Adry bin Che Ros
pelajar berumur 9tahun,
Tahniah! diucapkan..
teruskan kejayaan anda di masa hadapan...

 menyampaikan persembahan dengan sepenuh hati...
 majlis penyampaian hadiah..~
korang nampak tak alat bantu persembahan kat kanan n kiri budak ni,
hah..ak lah yg wat tu..
sambil dok umah, wat keje part time~
alhamdulillah, menang....cayalahhh!!
hehe~
hah! lagi satu cerita, pada hari yang sama daniel ni bertanding peringkat daerah,
[masa tu dia dpt undian yg pertama]
lepas je wat persembahan, mak dia terus bawa dia balik,
[hadiah dia yg bercerita amal islami tu pun guru pengiring nyer yg ambilkan]
rupa2 nyer, dia terlibat dgn pertandingan bercerita kat tonggak 10 pula,
dah, alhamdulillah daniel dapat tempat pertama juga,
tahniah! tahniah! tahniah!
dapat rm300 dan trofi, hebat!!

1 comment:

  1. wah rezeki melimpah..mesti dia pndai bercerita an...

    ReplyDelete