Saturday, August 6, 2011

BeRtEmU MeReka, kU bAhAgiA...

hehe...assalamualaikum,
akhirnya, setelah lima hari berhempas-pulas utk mid semester,
aku dpt juga jumpa dgn family kesayangan aku,
hilang segala bebanan yg aku tanggung tatkala melihat wajah2 insan tersayang,
dpt bergaduh dengan adik2,
terutamanya nabil....ala, gaduh2 manja....hehe~
paling yang aku suka, juadah air tangan ibu,
pergh~ semuanya sedap2 belaka, ibu masak apa pun mesti sedap...
haha...terima kasih ibu~
bertukar-tukar cerita antara satu sama lain,
memang seronok..
petang nya, aku berjalan kaki, pergi ke bazar Ramadhan,
tak jauh pun...tapi, bazar kat sini, memang meriah giler...!!
khemah nya yang macam khemah org buat kenduri tu...
besar....dah banyak pilihan makanan,
aku bukannya beli apa pun, cuma nak lihat suasana bazar Ramadhan tahun ini jew,
meriah! itu yang boleh aku katakan...
aku juga sempat berjumpa dengan nasya dan erma,
kawan lama masa kami di sliss...
hari ini pun kami sekeluarga berbuka sekali dengan atuk dan nenek,
kami jemput dia orang berbuka kat sini,
that's all, thank you...

No comments:

Post a Comment