Thursday, August 11, 2011

BeTuL, BeTuL, BeTuL, !!!!

--> kalau kita nak bersetuju dengan cadangan atau pendapat orang lain kita buat macam mana?

"saya setuju"
"okay jew"
"aku ikut jew"
"betul, betul, betul" 

paling2 kurang pun, kita akan angguk tanda bersetuju kalau dah tak larat sangat nak cakap, kan?
adalah dua orang manusia ni, 
aku gelarkan sorang Comel dan sorang lagi Cantik,
masa tengah dalam kuliah, 
aku tengok dia ni khusyuk sangat,
tekun betul dia orang dengan kuliah dari lecturer,
lepas tu, dia orang angguk2,
tanda setuju lah tu dengan apa yang lecturer cakap,
hebat sungguh si Comel dan si Cantik ni....
lepas ni, boleh la aku belajar dari si Cantik dan si Comel,
hehe....~

---> sentiasa berusaha untuk fokus dalam dewan kuliah!! yakin boleh!!!~

2 comments:

  1. ko mmg tau..nanti kalau ko yg setuju ak rakam ko kang~~

    ReplyDelete