Thursday, March 24, 2011

Jatuh Cinta (^_^)~

Drag and drop me 
Jatuh cinta lagi...~ Lagi-lagi jatuh cinta..~ Aku jatuh cinta.....~ Padanya~

Hah!! Terkejut tak baca tajuk post aku kali ni?? Kih Kih, Saje nak buat surprise jew~ Gurau-gurau...
Drag and drop me
Aku berminat dengan pengeluran teknologi pada masa kini. Aku jatuh cinta dengan pelbagai teknologi yang dikatakan segalanya di hujung jari..
Kali ini, aku nak cerita tentang... Samsung Galaxy Ace!!
Samsung Malaysia telah mengumumkan produk terbaru daripada keluarga Samsung Galaxy, iaitu Samsung Galaxy Ace, berikutan kejayaan global Samsung Galaxy S dalam pasaran, yang menawarkan peranti unik untuk pengalaman telefon pintar dikuasai bersama Android Froyo 2.2.
Drag and drop me
Samsung Galaxy Ace mempunyai akses menerusi lebih daripada 100,000 aplikasi dari Android Market dan Samsung Apps. Ace juga didatangkan dengan sambungan WiFi dan hab sosial untuk terus berhubung dalam rangkaian sosial mahupun mesej segera. 
Drag and drop me
Telefon pintar ini mempunyai paparan HVGA 3.5inci, pemprosesan 800Mhz, carian suara Google, ThinkFree document viewer dan kamera AF 5.0 mega piksel dengan LED Flash, yang bakal menjanjikan kepuasan maksimum kepada pengguna.

No comments:

Post a Comment