Wednesday, March 30, 2011

Pengalaman baru!

Hari ini, tercatat lagi satu sejarah baru dalam hidup aku. Siap dapat title lagi. Korang yang baca ni mesti tertanya-tanya, kan? Haha! Aku pun tak sangka sebenarnya aku boleh lakukan perkara ni. Erm, al kisahnya bermula apabila mak aku, kene bawak Haziq pergi hospitl utk appoinment dgn doktor di Hospital Teluk Intan.

So, mak aku tak dapat pergi kerja la [mak aku kerja sebagai ustazah]. Bagi menggelakkan murid-murid di sekolah tidak terurus, so aku decide untuk gantikan mak aku. Kiranya jadi ustazah segera la ni. Alhamdulillah, agak lumayan la, RM20 sehari.

Bagi aku, aku rasa sangat bererti bukannya wang ringgit tetapi moment berada di kalangan budak-budak sekolah. Memang agak susah la nak control budak-budak tu, tapi kalau pandai untuk 'membeli'  hati dia orang, okay jew...
k lah, that's all~ tata.

No comments:

Post a Comment